|
|
יש אנשים שאוהבים לדחות את הסידורים לרגע האחרון, משום שהם מאמינים שהם טובים לארגן דברים רק במצבי לחץ. מה שקורה בפועל, הוא ששמים את האירוע על הכף ואיתו מסכנים כספים רבים; מצד אחד משריינים בעלי מקצוע לתאריך מסוים שעלולים לבטל, ומצד שני עדיין לא מקבלים אישור מכל בעלי המקצוע או לא מקבלים הצעת מחיר "נורמלית", ולמה זה? בעיקר כי ברגע האחרון, בעלי המקצוע חשים במצוקה ומנצלים זאת כדי להרויח מעט יותר כסף. אפשר לומר שלמי שאין קשרים בהפקות, יהיה מאוד קשה "להרים" אירוע נאמן לתקציב.
התאמת האירוע למשתתפים מי קהל היעד שלכם? האם מדובר בקהל דתי, בקהל של ספורטאים, בקהל מבוגרים, במשפחה – בעלת חתך אופי אקלקטיבי או כדומה? כאשר אתם יודעים מי קהל היעד שלכם אתם כבר בחצי הדרך; אתם יודעים לאיזה ספקי אוכל לפנות, מהי המוסיקה, מה הצרכים באולם. בהמשך, נין להוסיף את ה"ערך המוסף", כמו למשל אטרקציות מיוחדות לאירועים.
אילו אטרקציות יכולות להיות מוכנות לרגע האחרון? ישנם בתי עסק גדולים שמספקים שירותים מהירים, כי הם בנויים לכך; לכן כשפונים למשל לעסק להדפסה על בד אפשר להדפיס לכל אחד ואחת כיתוב בהקדשה אישית, אפשר ליצור מחזיקי מפתחות חרוטים כמזכרת, שוקולדים ממותגים ועוד. כמו – כן מיצגים אמנותיים, צייר או מפעיל פינת יצירה ועוד, אמנים וזמרים להופעה – הם אופציה נוספת.
איך להרים אירוע חברה ברגע? חברות הפקה יודעות איך לעשות את זה – ראשית משום הקשרים הרבים של הספקים עמם הן עובדות, ושנית משום הניסיון הרב שיש להן בתחום. חברות ההפקה יודעות בדיוק מה מקנה להן המסגרת התקציבית, ואיך לרפד אותה בשלל אטרקציות. החשיבות של הצלחת האירועים עומדת בעינה וחייבת להיות איכותית, ולא משנה כמה זמן מראש היא תוכננה.
|
|
|