צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כן, אין צורך לספר לנו; התקציב הוא העניין העיקרי אשר מגביל את מארגני האירוע. תכנון של אירוע שלם מתאפשר תודות לתקציב ראשוני שמושקע בעניין. התקציב לא הולך וגדל ברוב המקרים, אלא להיפך: פתאום מסתבר שצריך להשקיע מעט יותר באולם האירועים – תאורן, תקליטן, אין הנחה בחלק הקולינרי. כל דבר בא על חשבון השני ויש צורך לנהל את התקציב באופן יעיל, כדי לחסוך מצד אחד, ומהצד השני לא לסרס את האירוע מההנאות הקטנות, אלא להיפך – אולי אפשר לצמצם במקום מסוים כדי לא להתפשר על אמן אורח או על תפריט שתיה מפנק.

אירוע חם ולא מתפשר עקב תקציב
הבטחתם לעובדים מסיבה טובה בסוף השנה כאות הוקרה למאמציהם? התקציב פתאום חווה "תכנית התנתקות" משלו והפך לקטן יותר? רצוי להתייעץ עם חברת הפקות אירועים שכוללת בהצעת המחיר שלה גם את עניין התקציב להפקת כנס או מסיבה. אז נכון, מצד אחד זה אומר שהתקציב הצטמצם מעט, אולם התמורה כדאית: מצפה למזמינים אירוע חם ומתוקתק למשעי.

מה מרכיב את מחיר ההפקה?
אירוע אמור לפנק את הקהל שמגיע, ואולי אפילו לומר תודה שהוא נוטל חלק באירוע. לאחר בחירה נכונה של אתר לאירוע, אנשי המקצוע עליהם לא ניתן לוותר הם התקליטן – הרי הוא הנשמה שמאחדת את כולם ביחד ושומר על דופק מהיר - מתרגש ושמח, האוכל שהרי אין אירוע ללא אוכל שאמור להרשים לא רק במראהו אלא גם בטעמו. עד כאן – בסדר. לגבי תאורה ותוכנת אמנותית עם הפעלות לאירועים – כאן אפשר להיות יותר יצירתיים.

תוכנית אמנותית מעניינת
אולי כדי לפצות על צד אחד פחות מוצלח של האירוע, אפשר לסחוף את הקהל לערב מהנה עם נושא מעניין כמו לדוגמה – קזינו בלאס וגאס, ערב עדות – עם ריקודים ומאכלים מיוחדים ועוד רעיונות מיוחדים על משקל האקטואליה בימינו.
מפת אתר | צור קשר
X