צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הסוגיה של ההשתתפות בארועים ככל שגדלים עם השני, קרובי המשפחה מתרבים וכך גם האירועים עצמם – היא שנויה במחלוקת. לא כל אחד אוהב ללכת לארוע בתדירות כזו גבוהה, ולכן אנשים מתכננים את הארוע באופן שיהיה הכי נוח ומזמין את קהל המוזמנים אליו. עניין תכנון האירועים נופל על אדם אחד או שניים (בני זוג למשל או צוות ההווי והתרבות של עסק מסוים), וכל אותו העול רובץ על כתפיהם סביב כל משימות היום, נוזל על כתפיהם וזולל כל זמן פנוי. העניין המעייף הזה של לרדוף אחר בעלי מקומות כמו גני אירועים, טעימות קייטרינג או אמנים יכול להתיש. 

להתמודד עם ארוע מורכב
כאשר מדובר על הפקת אירועים פרטיים בתקציב נמוך או על אירועים שהם מעט מורכבים ויש בהם עומס בגורמים המשתתפים, בסדר האירועים ועוד, דורשת עבודה מסודרת ועקבית, אשר מי שעוסק במטלה הזו זקוק להיות משוחרר מכל מטלה אחרת כדי להיות עם יד על הדופק ולוודא שהכול פועל כשורה ועל פי התכנון, ואם לא – שיש תוכנית ב´.

להתקשר עם חברת הפקות אירועים
ישנן חברות גדולות וקטנות להפקות אירועים מכל מיני סוגים: ישנם מפיקים שפועלים באופן עצמאי על פי ניסיונם העשיר בשטח, וישנן סוללות שלמות של מפיקים מחברת ההפקות שמגוייסים כדי להפיק את האירוע באופן הטוב ביותר. כל אחד מאלו יכול להיות אופציה טובה כדי להתמודד עם חתונה, עם אירוע קונספט ועוד.

תכנון והפקה בפועל
עניין ההפקה אינו מסתכם רק בהצבת המשימות לקראת האירוע, כאן לאחר שמסיימים לפעול לפעמים באופן יצירתי וסוחט משאבים בהכנות לאירוע, הרי שגם באירוע עצמו חייב להיות מישהו שעומד מאחורי האירוע ו"מנצח" עליו – הוא אחראי שהאירוע יפעל על פי לוח הזמנים המתוכנן
מפת אתר | צור קשר
X