צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כבר מההזמנה אפשר לראות שהאירוע שלכם מושקע. הקדשתם מחשבה לא רק לגבי ההזמנות, אלא גם במערך שלם של ספקים לאירוע: ממקום האירוע – בין אם זה גן אירועים או אולם אירועים, בין אם זה הקייטרינג שהופך את האירוע לטעים ולנעים הרבה יותר, העיצובים שהמעצבים עושים – או שבעלי המקום ואפילו חברת הקייטרינג יכולה להיות אחראית על העיצובים של השולחנות, בין אם זה התקליטן (כמה חיפשתם אחרי מישהו שמנגן בדיוק את הסגנון האהוב עליכם, וגם זה אחרי שניסיתם להגיע ביחד לשירים ששתי המשפחות רוצות לשמוע?), זה התאורן, אלו האמנים באירוע.

אירוע שכולו זיווג מוצלח
כמו שבני הזוג שמתחתנים האחד עם השני נמשכים זה לזו (זה לזה או זו לזו), כך גם האנשים שמאחורי ההפקה צריכים להמשך  אפילו אנרגטית – אל תוך האירוע, כדי שיהיה ניתן להפיק את המיטב שאפשר. כל אחד מהם יכול לתרום את חלקו כדי שיהיה אירוע מושקע ומגוון. בשביל זה, צריך לעקוב אחר ההתנהלות בכל שטחי ההפקה, ולפקח עליהם בפועל גם בזמן האירוע.

אירועים לעסקים
ישנן חברות הפקה שמתמקצעות בתחום האירועים לעסקים בכל סדר גודל של אירוע. ישנה הפקת כנס עם קהל משתתפים שמורכב מעובדים בלבד, ישנו כנס שמיועד לעובדים ולבני זוגם וישנו כנס שיתאים אפילו לילדים קטנים. הכול תלוי בקונספט שאותו מתכננים בעלי האירוע, ובסדר הגודל שבו מוכנים להשקיע.

אירועים בתקציב ידוע מראש
האם ישנו כזה דבר – "תקציב ידוע מראש"? הרי ידוע לכל שהתקציב בעל נטיות מסוימות לזלוג מעבר למה שתוכנן, ו"זליגות" מתבטאות במאות ובאלפי שקלים בלתי מתוכננים. רצוי להתייעץ עם מפיקים מיומנים שיודעים כיצד לתכנן את האירוע כך שיתנהל על פי התקציב ועדיין ישאר מרווח ביטחון כלכלי.
מפת אתר | צור קשר
X