|
|
כמו שאומן שהיה מופיע בפני קהל המונה אדם אחד בלבד – היה עושה זאת באותה הצורה כאילו הופיע באצטדיון הגדול בעולם ומלא בקהל, כך צריך לחגוג גם אירוע – בצורה מרגשת ומקצועית. המונח "מרגש" לא חייב לרמוז על המאמץ הטרחני ועל ה"ציעצוע" של כל האירוע לטובת העומס באטרקציות מפוצצות, אלא משהו שפשוט יודע לקלוע למטרה. לעתים מזמיני הפקת אירוע מחברת הפקות יודעים בדיוק מה הם רוצים, אולם מכמה סיבות פשוט לא עושים את זה לבד. זה יכול לנבוע מחוסר יכולת להביא לתוצאה מקצועית או אי רצון להתעסק בלחץ ההפקה ביום האירוע.
לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה מי שמעוניין ליהנות מהאירוע כאילו היה אורח כבוד באירוע שלו – עצמו ומבלי לדאוג לרגע "מה יהיה אם" ואם הכול עומד בלו"ז או לא, בוודאי ישכור את שירותיה של חברת ההפקות המתאימה לאותו האירוע. החלק הכי כיף באירוע הוא להיות ממוקדים בחוויה עצמה ולה במה שמסביב לה.
בחירה של חברת הפקות אירועים ישנם משרדי הפקה שלא מקבלים פרויקטים קטנים, ויש משרדי הפקה שעובדים בעיקר עם פרויקטים קטנים. חשוב לעשות הבדלה בין השניים ולבחור במתאים. כמו כן יש להתחשב בניסיון של אותו מפיק או במוניטין של המשרד, ואת זה ניתן למצוא גם באתרי החברות ובאתרים אובייקטיביים שמעבירים המלצות של לקוחות וגולשים.
מפיקים שיש איתם אינטראקציה טובה במפגש הראשון המפיק ינסה להרשים אתכם, אם לא ברזונה העשיר, אז בהתנהגות הנעימה שלו. לכן, רצוי לבחון את מערכת היחסים הקצרה ביניכם – בין אם דרך המלצות של אחרים או בתקשורת מתמשכת טלפונית – וללכת עם האינטואיציה. אחת הדרכים המומלצות היא ללכת לראות אירוע לדוגמה שהוא מפיק ממש בימים אלו, לשאול את הלקוחות ולהתרשם.
|
|
|