צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

האירועים שמקיפים אותנו בחיי היום יום נחשבים לשגרה – אולם יש אירועים שצריך לחגוג בעסקים, כמו למשל יום הולדת לחברה או לבעלי ימי ההולדת של אותו החודש, כניסה לעסקה טובה, חגיגה של חג, מסיבת פרישה לגמלאות, טקס של הענקת פרסים,  השקה של מוצר או שירות ועוד. בכל פעם מחדש קובעים את קנה המידה ואת הסטנדרט שיתאימו לאירוע. בדרך כלל ממנים אדם אחד או מערכת שתהיה אחראית על האירוע ומקיימים ישיבה בנושא. לאחר העמדת המטרות של האירוע, התקציב והכלים שבהם רוצים להשתמש, פונים לחברה להפקת אירועים.

מאפיינים של אירועים עסקיים
ישנם בדרך כלל מאפיינים דומים לאירועים עסקיים – מדובר באירוע של אנשים שכבר נמצאים בדרך כלל בתקשורת יום – יומית אחד עם השני, אולי אפילו בניגוד למשפחה שנפגשת במלוא המצבה "רק בשמחות" ובאירועים משפחתיים. בדרך כלל חוגגים את האירוע במקום ניטארלי, ישנו תקציב גבוה מספיק כדי לפנק את האורחים ברמת שירות גבוהה, בקייטרינג מגוון ובמוסיקה מקפיצה ואולי אפילו במופע אומנותי.

איך להפיק אירועים עסקיים בכמה ימים?
גם כשמתעוררים בדקה התשעים או שפשוט מחליטים לפנות לחברת ההפקות ברגע האחרון, עדיין ניתן להפיק אירוע קונספט מוצלח, בעיקר משום שלחברת ההפקות ישנו ניסיון רב בתחום, קשרים ורעיונות כדי להפיק אירוע בצורה הטובה ביותר. הלחץ הוא לא רק לגייס את חברת ההפקות עצמה, אלא להעלות אירוע תוך כמה שפחות פשרות שקשורות ללוח הזמנים המאולץ.

אירוע שיגבש את העובדים
הפקת אירועים לעסק היא פרויקט שיכול להיות ייחודי לחברות הפקה מסוימות, אשר עיקר פעילותן הוא לתכנן תוכנית אומנותית ומגבשת לכל העסק. חשוב מאוד לקחת ברצינות תא האירוע כהזדמנות מגבשת ולא כעוד אירוע שולי שכספו מושם על קרן הצבי מטעם הנהלת החברה.

מפת אתר | צור קשר
X