צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אם החיים הם במה, הרי שאפשר לרכז אותם לבמה המרכזית: לאירוע שאותו אתם רוצים להפיק מול קהל המוזמנים המיוחד שלכם. יכול להיות שישנה סכנה שבערב הזה תוכלו להגשים את כל החלומות שלכם כפי שאתם אוהבים לחגוג. מעבר לחגיגה עצמה, רצוי שכל הכוחות שעושים את ההפקה כל כך מוצלחת יהיו מקורות מקצועיים. אתם בוודאי הייתם רוצים שכל האורחים שלכם ימצאו את הדרך שלהם לשמוח אתכם. מי על ידי ההפעלות שתעשו, על ידי מופע אמנותי, על ידי האלכוהול הזורם לשוכרה או דרך הבטן עם חברת קייטרינג מובחרת.

מי אחראי על הפקות גדולות?
אתם יכולים להיות המפיקים של האירוע שאותו אתם עצמכם חולמים, אולם זו בדרך כלל האופציה הפחות עדיפה. חלק ממטלות חברות הפקת אירועים כולל היערכות מוקדמת עם ספקים שונים ועם נותני שירות, תכנון תכנית חליפית למקרה שאחד מהספקים לא יעמוד בהתחייבות, הפקה בפועל במהלך הערב ובקיצור – כאב ראש אחד שלם. חברת הפקות אירועים היא המיומנת בתחום ויותר חשוב – גורם חיצוני שמטפל ביד מקצועית בבימוי של הערב שלכם.

האירוע עבר ללא הפתעות או בעיות?
ערב שלם שרץ לפי התוכנית – זה אינו דבר שמובן מאליו. זה מתחיל בקבלת הפנים לאורחים – תכנון היכן זה יהיה, איזה אוכל יוגש שם והאם יסתובבו גם אמנים, היערכות מול צלמים שמתעדים את האירוע בסטילס ובוידאו, העמדת מערך לוגיסטי מתאים אם לא קיים כזה לעמדות הקייטרינג – למשל תוך הפקת אירועים בטבע, ועולם ומלואו של הכנות.

אתם נותנים את הטון. הביצוע – באחריות של המקצוענים
אפילו אם אתם אוהבים שהשליטה בידיים שלכם ולדעת בכל רגע נתון מה קורה ומה אמור לקרות, עדיין תוכלו לתכנן לפרטי פרטים את האירוע מול המפיק – כולל תוכנית גיבוי, כדי שלאירוע יהיה הניחוח שלכם ובקנה המידה שאתם בוחרים.

מפת אתר | צור קשר
X