בישראל של שנות האלפיים ישנה פריחה עסקית בשטח ההפקות הממסדיות. יותר ימי נופש לעובדים מתוך הכרה של הצורך בנופש ובחיבור שהוא מעבר לשעות העבודה המשותפות ביחד, יצירת עניין והעשרה אצל העובדים, או שמפיקים אירועים כאלו שבאמצעותם ניתן להוקיר את העובדים בחברה ולהודות להם. כך, ההנהלה יכולה להראות כי היא קשובה לעובדים. שילוב נכון בין פעילות שמותאמת לעובדים ובין מטרות ההנהלה יכול להוביל לתוצאות רצויות. הפקות חוויתיות יכולות להיות מופעים כמו למשל סטנד אפ, הופעת אורח של זמר, הצגה או סרט, בחירת סדנא לעובדים,
ימי כיף וסדנאות.
התכנים שמועברים באירועההנהלה יכולה לשלב גם תכנים מיוחדים שאותם היא מעוניינת להעביר לעובדים, לצד האירוע החוויתי הזה. אפשר לנצל את היום כדי לפתח מנהיגות ויוזמה בעובדים, איך להשמר מפני הלחץ והשחיקה, איך לפתח אינטואיציות טובות, איך לפתח מודעות בשירות לקוחות ועוד. גם הצגה בנושא מסוים שחם על הפרק יכול להחדיר את המסד החשוב.
איך למצוא את התכנים ליום כיף לעובדים? ראשית צריך להבין מי הם העובדים – למיין על פי מגזר ולסנן תכנים שעלולים להיות לא רלבנטיים. האם מדובר בקבוצה שהיא כבר מלוכדת או בקבוצה בעלת חלקים מסויגים? האם ההרכב הזה חדש או בהתהוות או שמדובר בצוות זמני? יכול להיות ש
ערב גיבוש יתרום להווי הכללי – קריוקי, זמר, נומרולוג, זמר אורח, סקסולוג או סדנאות משחק ואלתור למיניהן.
הפקות אירועים מעורבותישנם נופשונים של מספר ימים שאז אפשר למלא יותר תכנים במסגרת הגיבוש. הפעילויות הללו נועדו כדי ליצור דינאמיקה קבוצתית, ואפשר להוציא את כולם אפילו למסע "הישרדות" שיעודד את שיתוף הפעולה, שישלב אירוע של מסיבת סוף עונה או שיצור הווי משותף, זכרונות וחוויות נהדרים.