צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל הפקה מחייבת תכנון לוגיסטי שוטף טוב כדי שתהיה חוויה טובה ובלתי נשכחת שמלווה באנשי מקצוע מיומנים שיודעים לעשות את העבודה.  מאחורי הפקה שכזו, חייב לעמוד ראש יצירתי מספיק כדי לתכנן אירוע שמתאים לתוכן, לתקציב ולקהל שמזמין את הפרויקט, וכן להעמיד אופציות נוספות כ"תוכנית ב´" שבה יש להיעזר כדי להיערך לכל התרחישים האפשריים. לכל אורך חיי בני אדם ישנם אירועים שאוהבים ונוהגים לחגוג באירועים  - צריך רק את המנוע שיפעיל את האירוע – ואת המכונה שתתרגם את העבודה הזו לאירוע שעונה על היעדים.

תכנון אירוע שייזכר לעד
מלבד התמונות וסרטי הוידאו שהן הנכס המרכזי ששומר על הזיכרונות, החוויות האמיתיות הן אלו שיחקקו בלב של כל אחד מהאורחים וממארגני הארוע. היופי הוא לדעת לעשות את ה- WOW, במסגרת היכולות האומנותיות – מקצועיות והתקציב. בכל אירוע שבו מושקעים כספים רבים יש גם ציפיות. והיכן שיש ציפיות – צריך להיות שיתוף פעולה מלא עם הלקוח על מנת לקלוט את הצורך ולהעניק מענה.

הפקות אירועים מקצועיות
בחירת חברת הפקות אירועים היא הדבר הראשון שיש לעשות, משום שהיא יכולה להציע גם אולמות אירועים, גני אירועים או לוקיישנים אחרים שבהם, על פי התוכנית והתקציב, יתבצע הפרויקט. לכן – בחירת חברת הפקות מקצועית יכולה להיעשות מתוך השוואה בין אחת לשניה.

שנה שעברה? כאילו זה היה אתמול
הזמן רץ, אבל אתם צריכים לתקוע טריז לרגע (במובן החיובי) ולעצור את הזמן, לגרום לו להזכר גם לעוד זמן רב. לחיות את ה"כאן והעכשיו", ליהנות מהתהליך ולחגוג את התוצרים. יום הולדת, מסיבת בר מצווה, חגיגת חתונה, כנס עסקי – הכול יכול להיות סיבה למסיבה, אולם חברת הפקות היא שרוקמת את האירוע בצבעוניות היפה ביותר.

מפת אתר | צור קשר
X