צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לפני שמתחילים להפיק ארוע גדול בין אם הוא במקום בפתוח או בין אם הוא במקום סגור יש מספר דברים חשובים אליהם צריך לתת את הדעת לפני הפקת האירוע. הפקת ארוע גדול הינה הליך שלוקח זמן רב וכסף רב ועל כן יש להתייחס לאלמנטים הללו בכובד ראש. צריך לשים לב היכן ניתן לחסוך והיכן לא, על מה מותר לוותר ומה חייבים וכמה זמן צריך לתכנן מראש את האירוע.

בחירת המקום
הדבר הנכון ביותר והאופטימאלי הוא לבחור מקום שיש לו רישיון עסק. בחירת של מקום עם רישיון עסק יכולה לחסוך זמן ומשאבים רבים. במידה וכן נמצא מקום שמתאים מכל הבחינות כמו גודל המקום, נראותו, האווירה הנכונה הוצאת רישיון חד פעמי אינה משימה בלתי אפשרית. יתכן כי המקום ללא הרישיון יתאים עד מאוד ועל כן מומלץ להתאמץ ולהוציא את הרישיון החד פעמי הזה. יש לשים לב שתחת סעיף זה יש לדאוג להוציא רישויי בטיחות מכל הגורמים הרלבנטים בין אם הנדסאיים ובין אם משטרתיים.

תכנון האירוע
אחד החלקים החשובים ביותר הוא תכנון האירוע מבעוד מועד. רצוי לעוך סיור בשטח על מנת לראות מקרוב את כל הליקויים והאלמנטים השונים שיכולים להגביל את האירוע. יש לתכנן מראש דרכי כניסה ויציאה מהאתר, לבחון היכן ניתן למקם אזורי חניה וכדומה. כמו כן, כחלק מהסיור המקדים יש לוודא ולבחון האם יש קווי מתח גדולים באזור, עצים וכל מיני דברים דומים שיכולים להיות מכשול לעתיד.

איכות סביבה והגשת אלכוהול
הרשויות המקומיות רגישות עד מאוד לנושא של רעש. חוקי עזר עירוניים מגבילים את השעות ואת המקומות בהם ניתן לערוך ארועים תחת כיפת השמיים. על כן, מומלץ להתעדכן לפני כן היכן כן מותצר לערוך ארוע והיכן אסור ובאילו שעות. במיד ורוצים לערוך הכולל הגשת אלכוהול יש לבחון היטב את התנאים השונים המתירים את הגשת האלכוהול. כמו כן יש להוציא אישור התיר מכירת אלכוהול בארועים הללו.





מפת אתר | צור קשר
X