צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ענף האירועים הפך למעצמה בפני עצמה בישראל כאשר היום כל מסיבת בת מצווה הופכת לאירוע המזכיר חתונה וחתונה הופכת למסיבה שכוללת לעיתים גם סוסים ואמנים שלא יביישו הופעה ביום העצמאות. האחראיות על אותו אירוע מתחלק בדרך כלל בין שני אנשי מקצוע מפיקי אירועים ומעצבי אירועים, אשר יחדיו עובדים מול הלקוחות במטרה לספק את האירוע שעליו הם חלמו. בהחלט מדובר במקצועות חופפים זה לזה, מה שמוביל לעיתים רבות לכך שאותו איש מקצוע עוסק בשני התחומים, אך בהחלט ישנו הבדל בין תחומי האחראיות וההסמכות של אנשי המקצוע. הראשון דואג להפיק ולמעשה לביים את האירוע כולו, ומתאם בין כל אנשי השירות והשני אחראי על עיצוב האירוע, כיצד ייראה האולם \ השטח בו ייתרחש האירוע ומקשר בין הלקוח לאנשי המקצוע שיוכלו לספק את הדרישות השונות. אז מי זה מי ומה גם ההבדל בין קורס הפקת אירועים לקורס עיצוב אירועים?

קורס הפקת אירועים
מפיק האירועים הוא אדם העוסק במקצוע דינאמי שתפקידו לקחת כל אירוע ולהפוך אותו מחלום למציאות שלקוחותיו לא יישכחו לזמן רב. מפיקי האירועים מתפקדים כמקשרים בין כל אנשי המקצוע העוסקים במלכת הרכבת האירוע ודואגים לתכנן את האירוע באופן היעיל ביותר. התפקיד יכול להישמע כמקצוע שכל אדם בעל יכולות מנהיגות גבוהות יכול לבצע, אך כדי להפוך לאיש מקצוע אמיתי קיים קורס המכשיר ומספק לסטודנטים את כל הכלים והמיומנויות על מנת להצליח בשוק האירועים. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים את כל סודות ההפקה באמצעות שיעורים עיוניים המציגים קטעי וידאו ותמונות מאירועים שונים ואף יעברו התנסויות מעשיות באמצעות עבודת גמר שתדרוש מהם להכין אירוע ולעבור לפי כל כללי ההפקה החל משלב הפרזנטציה, תכנון ההתנהלות מול קולגות לעבודה, שיתופי פעולה עם חברות קייטרינג ועוד. 

קורס עיצוב אירועים
מעצבי האירועים הם אנשי המקצוע העוסקים באלמנטים העיצוביים בלבד בענף האירועים בישראל וככאלה הם בעלי השפעה משמעותית על אופי האירוע והתנהלותו. קורס עיצוב אירועים מספק לסטודנטים את כל הכלים התיאורטיים והמעשיים בנושאים כגון צורה, קומפוזיציה ומבנה. הסדנאות תורמות להבנה של טכניקות מקצועיות בעבודה עם חלל ומרחב, טקסטורות, חומרים, בדים, וטכניקות עיצוב שונות. במהלך הקורס הסטודנטים ילמדו אודות תוכנות עיצוב חשובות כגון: Photoshop, Flash ו- 3D studio max. 

לסיכום, מדובר באנשי מקצוע שעבודתם בהחלט חופפת זו בזו אך אינה עוסקת באותם נושאים, ישנם אנשי מקצוע הבוחרים לעסוק בשני התחומים כדיע להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולהתפתח כאנשי המקצוע הטובים בשוק ואחרים בוחרים להתמקצע בנישה הייעודית להם. מכאן ואילך כאשר אתם מבררים פרטים עם מוסדות הלימוד, אל תשכחו לבצע סקר שוק ולוודא כי השיעורים מועברים בסטודיו מקצועי וכוללים את מירב התכנים השייכים לתחום. לכל שאלה או מידע על מוסדות הלימוד אתם מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון או להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר. בהצלחה. 

מפת אתר | צור קשר
X