צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

רוב החברות הגדולות יושבות באזור המרכז ולכן כאשר הגיע הזמן ליום הגיבוש השנתי, אותו יום שמוציא את העובדים משגרת העבודה ומספק להם הנאה ואנרגיות מחודשות, כדאי לנסוע כמה שיותר רחוק ממקום העבודה.

איך לתכנן יום גיבוש בצפון?
הפקת
יום גיבוש באזור הצפון דורשת תכנון מוקפד מראש מפני שזהו אזור שפחות מוכר לעובדי החברה, אך זה גם מה שעושה את יום הגיבוש לכה מוצלח. ביום גיבוש מוצלח יש לשלב פעילויות אתגריות וכן סביבה כמה שיותר שונה מהסביבה אותה רגילים העובדים לראות. מסיבות אלו הצפון הוא האזור המושלם ביותר להפקת ימי כיף לעובדים, עובדיכם יוכלו ליהנות גם מכמה מהנופים היפים ביותר במדינה וגם לבצע שלל פעילויות שניתן לעשות רק בצפון, אם זה סנפלינג או סקי בחרמון.

כיצד חברת הפקות אירועים תוכל לעזור?
חברת
הפקות אירועים המתמחה בימי גיבוש לחברות כבר מכירה את שלל הפעילויות שמציע הצפון הרחוק והם ידעו להציע לכם את האופציות הטובות ביותר לפי גילאי העובדים ומטרת יום הגיבוש. שימוש במפיק אירועים ליום הגיבוש יחסוך מכם את כאב הראש של לחפש ולחקור לגבי הפעילויות השונות באזור אותו אינכם מכירים וכן יידע לארגן את כל הפרטים מסביב לפעילות כמו דאגה לתחבורה ולארוחות בשטח או במסעדה.

כמו כן אפשר לשלב מגוון רחב של הפעלות שונות ומרעננות. בין היתר אנו שמחים להמליץ (וגם עובדים בשיתוף פעולה) על חברת בלונים זה הכל המספקים שלל הפעלות נהדרות עם בלונים. מזמינים אתכם להתרשם מן הקטלוגים המפורטים ושלל הבלונים המעוצבים לשפע של אירועים לרבות ימי גיבוש.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X