צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בעבר האירוע הנחגג ביותר עבור הגבר היה בר המצווה שלו ואילו נשים חיכו עד החתונה על מנת לחגוג יום מיוחד משלהן אך כיום גם לאירוע בת מצווה יש מקום מיוחד וההשקעה בו לא פוחתת מההשקעה בבר מצווה. בנות רבות רוצות לחגוג את בת המצווה בפאר והדר ולהפוך את היום לאחד החשובים בחייהן. בהפקת כל אירוע מומלץ לבחור קונספט מסוים סביבו יאורגן האירוע כולו.

מהו אירוע קונספט?
אירוע קונספט הוא אירוע שבו יש שימת לב לכל פרט ויש צורך להתאים את העיצוב, האוכל, המוסיקה ואפילו את בגדי החוגגת לקונספט הכללי. בבחירת הנושא לחגיגה מפיק האירוע ישב עם בעלת השמחה וינסה להבין מה היא אוהבת, מהם תחביביה, מה הצבעים האהובים עליה והאם יש תוכנית או ענף ספורט שאהובים עליה במיוחד. לאחר שקיבל את כל הפרטים הללו יוכל מפיק האירוע להתאים את יום ההולדת לאופייה של ילדת הבת מצווה ולדאוג שלא יהיה ספק אצל אף אחד מהמוזמנים כי זה החגיגה שלה.

מה תתרום חברת הפקת אירועים?
חברת הפקות אירועים מכירה את הצורות הרבות בהן ניתן לחגוג, את העיצובים שניתן להציע ואילו רעיונות יכולים להפתיע את המוזמנים. הם ידעו להציע לכם מתוך ניסיונם הרב את הקונספט המושלם עבור החוגגת ויחד עם זאת להתאים את האווירה לכלל המוזמנים, הן הצעירים והן המבוגרים יותר.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X