צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כחלק מהפעילות אותה ניתן להציע במסגרת יום כיף לעובדים מומלץ לשלב גם סדנאות. בחירה בסדנא הנכונה היא משימה לא פשוטה מצד אחד יש לבחור בסדנא שתמריץ ותגרה את העובדים וכן תגרום להם לרצות להשתתף ומצד שני להיזהר מבחירה בסדנא שתשעמם ותגרום לפיהוקים בקהל. בארגון יום לעובדים ישנם מגוון רב של סוגי סדנאות מהן ניתן לבחור, נביא כמה מהבולטות:

 

סדנאות עבודת צוות- אלו סדנאות שמטרתן להניע את העובדים לפעול תוך כדי שימוש בעבודת צוות. בסדנא מבינים את כוחו של הצוות תוך חוויה מהנה ומעצימה. המשתתפים מתנסים במשימות קבוצתיות  העוזרות להם לשפר את המיומנות האישית שלהם ולתפקד טוב יותר כקבוצה. החוויה הקבוצתית מובילה לגיבוש בין העובדים ובין המנהלים לעובדים, הם צריכים להיעזר זה בזה ולומדים את היכולות והחולשות אחד של השני.

 

סדנאות משחקים- סדנאות אלו עוזרות להוציא את הילד שבכל משתתף תוך פיתוח החשיבה היצירתית והרבה פתיחות והנאה בין המשתתפים. מפיקי האירוע מתאימים את המשחקים לאופי הארגון ועוזרים להביא שמחת חיים אל העבודה. בסדנא מסוג זה ישנה התפרקות ושחרור מהמתח והלחץ שנמצא בסביבת העבודה והמשתתפים יכולים לראות אחד את השני ואף את המנהלים במצבים מצחיקים ורגועים.

 

סדנאות ניהול זמן-  סדנאות ניהול זמן כשמן הן נועדות ללמד את המשתתפים כיצד לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה וטובה יותר. בסדנא פעילויות הנעשות הן כיחידים והן כצוות שכל משימה היא נגד השעון. המשתתפים לומדים להעריך את הזמן שמוקצב להם, לתכנן את הפעולה אותה צריכים לבצע על מנת להשלים את המשימה ולעבוד בצורה יעילה יותר על מנת להספיק בזמן.

 

כל הסדנאות נועדו להעשיר את העובדים, להקנות להם כלים להתמודדות במסגרת הארגון ולייעל את האופן בו הם עובדים. סדנאות אלו הן מומלצות לכל עסק, משפרות את צורת המחשבה של העובדים ולבסוף מובילה לייעול בעבודה.

 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X