צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חתונה זה ערב חד פעמי. במידה והכל ילך כמו שצריך, כנראה שזה יהיה הערב המרהיב והמפואר ביותר בחיים שלך. בידיעה שכך הם פני הדברים, כדאי שתעשו הכל על מנת להפוך את הערב הזה לערב מיוחד במינו וחד פעמי כמו שעליו חלמתם כל השנים הללו. בערב הזה צריך לשלב מספר אטרקציות ונותני שירותים שהופכים את הערב הזה לכל כך מיוחד. יש להתאים את עיצוב האירוע לאופי המתחתנים, לאופי החתונה ולקהל ולדאוג שתתאים במוזיקה בקבלת הפנים למוזיקה של החופה. ההחלטות והמחשבות מתחילות ובדרך כלל אף פעם לא נגמרות עד סיום החתונה.

 

אז מה עושים במצב כזה?

חברת הפקות אירועים זה הפתרון המושלם. חברה שמתמחה בהפקת חתונות תדע להתאים לכם קונספט לחתונה ולהתנהל לפיו לאורך כל תכנון האירוע. את הצלם, הגן, הבר, העיצוב, התקליטן ושאר הדברים יבחר מפיק החתונה עבורכם ויידע לתאם את זה בצורה הכי טובה ונכונה עבורכם. אף חתונה לא נראת, מרגישה או מתנהלת כמו קודמתה. כל חתונה היא אחרת לגמרי וכך הם פני הדברים הן בצד המשפחה והן אצל האורחים. היום יותר מאי פעם קשה לגרום לאורחי החתונה להבין שהם ביקרו בחתונה חד פעמית וייחודית – זה בדיוק מה שאתה רוצה לגרום להם להרגיש.

 

איך תבחרו את מפיק החתונה?

כמובן שהדרך הכי טובה היא מפה לאוזן, אך כמובן כדאי להיעזר ברשת האינטרנט, שם תמצאו מידע רב על מפיקי חתונות. צהלולים הינה חברת ההפקות שלכם לאירוע זה – בצהלולים תמצאו את מיטב המוחות אשר ידאגו להפוך את האירוע שלכם לאירוע חד פעמי שאותו לא ישכחו אורחי החתונה לעולם. שנים של נסיון ומוניטין ממצבים אותם כשורה הראשונה של מפיקי החתונות בישראל.


וכמובן שאי אפשר בלי שפע של אטרקציות

תמיד טוב לפנק את האורחים בשפע של אטרקציות והפעלות שונות, כאלו שיכניסו פלפל לאירוע, והכי חשוב - ישאירו אותם זמן רב ברחבת הריקודים.


תמיד כשאתם ניגשים לבחור אטרקציות לחתונה או לאירוע מרגש אחר שקרב ובא, זכרו שהמטרה העיקרית והחשובה ביותר היא לוודא שכל המוזמנים נשארים ברחבת הריקודים. ברגע שהרחבה ריקה, הרי שהדבר עלול יהיה להשפיע על כל האווירה.


מומלץ תמיד לשכור את שירותיו של צלם מגנטים מקצועי, קייטרינג חיצוני שיגיש שלל דברי קינוחים שונים החל מדברי מתיקה ועד לקיאקים העמוסים בפירות טריים ועד לשלל אביזרים וזוהרים.

מפת אתר | ציוד למגנטים |  צור קשר
X