צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום הולדת הוא סיבה למסיבה, זהו יום שסובב כולו סביבכם ולכן אתם רוצים לעשות אותו למשהו מיוחד, לאירוע בו תוכלו לרכז את כל קרובי המשפחה והחברים ולהציע להם מסיבה שכמוה עוד לא נראה. במאמר זה נביא כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת ייחודית:

הפקת יום הולדת לתינוקות- יש רק יום הולדת ראשון אחד ולכן כדאי לחגוג אותו כמו שצריך. אם ברצונכם להשאיר רושם טוב מיום הולדתו הראשון של ילדכם מומלץ לפנות לחברת הפקות אירועים שתוכל לארגן עבורכם יום מיוחד הסובב כולו סביב ילדכם. מפיק האירוע יוכל למצוא עבורכם את המקום המושלם, גן, מסעדה, חוף ים או כל דבר אחר בהתאם לרצונכם ולמזג האוויר. כמו כן חגיגות של תינוקות דורשות עיצוב ייחודי, צבעים רכים ואלמנטים הלקוחים מחדרי תינוקות. במסיבה מסוג זה הנושא הוא התינוק, מפיק האירועים יוכל לארגן עבורכם אירוע אלגנטי, להזמין שירותי קייטרינג מובחרים ואף להציע מתנות לאורחים הנוגעות לנושא.

הפקת יום הולדת לילדים- כאשר מפיק אירועים מארגן יום הולדת לילדים הוא מתכנן את החגיגה סביב תחביביו של הילד או דברים שהוא אוהב. את יום ההולדת ניתן להפיק כאירוע קונספט תחת הנושא אליו הילד מתחבר ביותר, כאן ניתן לתת לדמיון להשתולל ולבחור הכל החל מיום הולדת מהאגדות ועד ליום הולדת בנושא כדורגל. מפיק האירועים ידאג להתאים את כל האלמנטים לנושא המרכזי, החל מהעיצוב, דרך האוכל ואף המוסיקה. כמו כן בגלל שמדובר בילדים חברת ההפקות תדאג לפעילויות, משחקים, תלבושות ומפעילים כך שילדכם יקבל מסיבה שכולם יקנאו בה.

הפקת יום הולדת למבוגרים- בחיינו המבוגרים אנו נוטים לחגוג פחות את ימי ההולדת אך יש ימי הולדת עגולים שהם סיבה למסיבה ולכן אם הגעתם לגיל 50 או לגיל 80 כדאי לחגוג את המאורע. להפיק אירוע זה דבר מסובך, יש למצוא מקום, לתכנן תפריט, לשקוד על העיצוב ולדאוג להופעה שתעניין את הקהל. מפיק אירועים יוכל לארגן עבורכם חגיגה אלגנטית עם קייטרינג עשיר, זמרי רקע, נגנים, רקדנים ואטרקציות נוספות. בעזרת חברת ההפקות תוכלו להציע לקרוביכם וחבריכם מסיבה של פעם בחיים.

מפת אתר | צור קשר
X