צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

על מנת להקל עליכם בתיכנון האירוע והפקתו ליקטנו עבורכם מספר טיפים חשובים אשר יעזרו מאוד משלב התיכנון ועד לאחרי האירוע המיוחל:

 

  1. בחירת אולם אירועים- חשוב מאוד להגיע לאולם האירועים ולבחון אירוע בזמן אמת, רק כך תוכלו להתרשם מהאירוע באופן הטוב ביותר
  2. חתימה על חוזה עם אולם האירועים- בדקו לעומק את כל פרטי החוזה, וודאו שכל מה שסיכמתם אם האולם מופיע בחוזה, כל תוספת תעלה לכם כסף רב, וכל שינוי גורר הוצאות מיותרות.
  3. אישורי הגעה- על מנת שתוכלו לערוך סידורי ישיבה בקשו מהאורחים  בכיתוב על גבי ההזמנה לאשר את הגעתם. 
  4. סידור ישיבה- השתדלו לערוך אירגון מדוייק מראש של הסדר הישיבה באולם, שימו לב שאת הצעירים אתם מושיבים קרוב ככל הניתן לרחבת הריקודים ואילו את המבוגרים יותר רחוק ככל הניתן מהרמקולים על מנת שיוכלו לפטפט ללא הפרעה.
  5. בחירת תקליטן לארוע- מומלץ מאוד לפגוש את התקליטן מבעוד מועד להכיר אותו ולהתחבר אליו כך הוא יוכל להכיר אתכם ולהבין את העדפותייכם, כדאי לבחור שירים שאתם אוהבים וכמו כן שירים קצביים ומרקידים. מומלץ מעוד לבחור שירי שנות השישים שתמיד מסמכים את כולכם.
  6. בחירת צלם- התמונות מהאירוע יהיו המזכרת שלכם מהערב הבלתי נשכח, ולכן חייבים לבחור צלם לאחר שבחנתם את העבודות שלו, ואת האלבומים שעיצב בעבר. המלצה נוספת היא לקבוע מראש חבר קרוב שיהיה בקשר עם הצלם לאורך האירוע כולו ויכוון אותו לצלם אותכם ואת הקורבים שלכם.
  7. בר משקאות אלכוהוליים- משקאות אכהוליים יקרים מאוד ולכן זוגות רבים מעדיפים לספק מראש את המשקאות וכך משלמים רק עבור השירות.
  8. תאורה- כחלק מעיצוב האירוע המושלם אתם משלמים הרבה כסף על תאורה. הקפידו שמפעיל את התאורה מתאים אותה לאירוע עצמו. היפגשו עם התאורן יחד עם התקליטן על מנת שיוכלו לתאם את התאורה למוסיקה.
  9. עלויות- אין טעם לגרום לאירוע להיות יקר באופן שיקשה אליכם את התחלת החיים המשותפים ולכן על מנת לחסוך בעליות ניתן לבחור יום פחות מבוקש בשבוע דבר שיוזיל את האירוע מאוד
  10. מזכרת לאורחים- על מנת שהאירוע יהיה בלתי נשכח מומלץ מאוד לחלק מזכרות קטנות לאורחים עם שימכם והתאריך. המזכרת מסכמת עבור האורחים את חווית החתונה ומוספה עושר רב.
מפת אתר | צור קשר
X