צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע עסקי הוא אירוע שמטרותיו הן שיווקיות, האירוע מציג למוזמנים את המוצר החדש, חושף אותו לשירותים חדשים ויוצר רגש חיובי כלפי החברה. האירוע יכול להיות בתוך החברה ומיועד לעובדים הזוטרים או לציבור הרחב ומטרתו השארת רושם חיובי אצל לקוחות קיימים ומשיכת לקוחות חדשים. 

אירוע עסקי הנעשה לעובדי החברה
מטרת האירוע העסקי היא הצגת מותג חדש או העברת מידע לעובדי החברה. האירוע העסקי צריך לחבר את העובדים אל המותג החדש, ליצור אחדות עם החברה ולתת לעובדים את כל הידע הדרוש להם להמשך העבודה. האירוע משמש הן כיום כיף עבור העובדים, הן יוצר קרבה לחברה ומעלה את רצונו של העובד להשתפר בעבודתו והן יוצר עמדת כוח מול חברות מתחרות.

ניתן לעטר את האירוע במגוון רחב של קישוטים אשר הופכים אותו לנוצץ יותר ומזמין הרבה יותר. קייטרינג מגשי אירוח ועד לסידורי ועיצובי בלונים.

 אירוע עסקי לקהל הרחב
אירוע הפונה לקהל הרחב הוא אירוע שיווקי שמטרתו למשוך אנשים ולגרום להם להרגשה חיובית ורגש הזדהות עם המוצר והחברה. האירוע פונה אל קהל היעד ומתוכנן בקפידה תוך שמירה על עיצוב בצבעי המותג ויצירת פעילויות המתאימות ללקוח הפוטנציאלי. מטרתו של האירוע הוא העלאת המכירות והכרת המותג לשוק חדש ולכן זהו אירוע גדול, מרשים, ייחודי ושונה מכל מה שנראה עד כה.

בין אם בחרתם לעשות אירוע בתוך החברה או מחוצה לה אירוע עסקי הוא אירוע גדול שמטרתו להרשים ולגרום למוזמנים לצאת עם הרגשה חיובית. באירוע מסוג זה יש צורך רב בחברת הפקת אירועים המתמחה במגזר העסקי ומסוגלת לארגן הפקה שתשאיר את המוזמנים פעורי עיניים ואת המתחרים פעורי פה

מפת אתר | צור קשר
X