צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירועי רווחה הם אירועים למען רווחת העובדים, כלומר אירועים הבאים להעניק לעובדי החברה יום של כיף, שחרור, התנתקות מהשגרה ומראים לעובדים כי מעריכים אותם ואת עבודתם. אירועי רווחה הינם חשובים הן לעובד המרגיש כי הוא מקבל משהו מוסף מהחברה בה הוא עובד והן לחברה המקבל את נאמנותם של העובדים המרוצים ממקום עבודתם.

מה עושים באירוע רווחה?
אירוע רווחה הינו אירוע שנועד להעשיר את העובד ולתת לו יום של כיף ולכן באירועים מסוג זה נערכות סדנאות ופעילויות שמטרתם לגרום לעובדים לצחוק ולהשתחרר. ניתן לערוך סדנאות אוכל כגון טעימת יין או הכנת סושי, ערבים תרבותיים- ערב מרוקאי עם ריקודי בטן, ערב יפני או ערב אפריקאי המלווה בתופים ואף סדנאות בהן המשתתפים משחקים במשחקי ילדות המחזירים את הניצוץ לעינהם.

איך לארגן אירוע רווחה?
אירוע רווחה הינו אירוע המצריך מחשבה רבה לגבי ממה העובדים יהנו וכן מצריך בחינה של נותני שירות רבים. מבחר הפעילויות והסדנאות הרב יכול להוביל ולבלבול ולבזבז זמן יקר ולכן מומלץ להשתמש בשירותיה של
חברת הפקות אירועים היכולה לנתח את צרכי העובדים ולהתאים להם את הפעילות המושלמת עבורם. חברת הפקת אירועים תעשה את כל הסידורים עבורכם ותערוך עבורכם ערב מהנה ומפתיע.

מפת אתר | צור קשר
X