צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע השקה הוא אירוע הנועד להציג מוצר או שירות חדש. זהו אירוע בו מציגים את המותג החדש הן לכלל עובדי החברה והן לציבור הרחב ולכן יש צורך ליצור אירוע ייחודי, זוהר ומקורי. אירוע ההשקה הוא הרגע המכריע בחייו של מוצר והוא קובע כיצד ייתפס המוצר החדש בעיני קהל היעד. לפני תחילת ארגון האירוע יש למתג את המוצר החדש ולבחון מהי התפיסה הערכית שאנו רוצים שהמותג יעביר- לפי זה ייערך כל האירוע.

איך לארגן אירוע השקה?
אירוע השקה הוא אירוע רב משתתפים בו יש תשומת לב מיוחדת לפרטים עיצוביים ולמסר המועבר. בגלל מורכבותו של האירוע זהו אירוע בעל פרמטרים רבים הלוקח זמן ואנרגיות רבות ממארגן האירוע. בהפקת אירוע מסוג זה חשוב לשים את המוצר קודם לכל ולדאוג שכל חלקי האירוע ינועו סביבו.

למה להעזר בחברת הפקות?
אירוע השקה הוא אירוע שהצלחתו חשובה מאוד להמשך קיומו של המוצר ולכן יש להעזר במקצוענים שיוכלו לארגן את כל פרטי האירוע בצורה הטובה ביותר. חברת הפקת אירועים תדאג לכך שהעיצוב וכל הפרטים הקטנים יהיו תואמים לצבעי המותג, תביא אטרקציות מיוחדות שיהפכו את האירוע לאירוע שלא נראה כמותו וינתח את קהל היעד כך שהאירוע יתאים במיוחד אליו. חברת הפקות אירועים תדאג לכך שקהל המוזמנים יצא מהאירוע בתחושה טובה שתקרב אותם רגשית וערכית אל המוצר.


אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X