צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בר מצווה נחגגת פעם בחיים, כל המשפחה החשובה והמתרגשת מגיעה לחגוג זאת. תחילה בבית הכנסת- ולאחר מכן האירוע נחגג כמיטב המסורת באירוע שכולו מהלל את כניסת הילד לפרק הבגרות של חייו.

הפקת בר מצווה
הפקת בר מצווה היא תחום מקצועי בפני עצמו, תחת המטריה הגדולה של כל הפקות אירועים. אם ברצונכם לגרום למשתתפי החגיגה הרבים שמחה, תעסוקה לאורך כל זמן החגיגה, ניצול יעיל של המקום, עיצוב מתאים למקום, הזמנה של אמנים מן השורה הראשונה או כאלו שזקוקים להכנות מיוחדות לפני הגיעם להופעה, ועוד- הפקת בר מצווה תבטיח לך כי האירוע לא רק יתוכנן אחד לאחד אל רגע האמת, אלא יתואם לפי זמנים, ביום האירוע המפיק דואג שבפועל הכל יתבצע לפי התוכניות שסוכמו עם מזמיני האירוע, ולכל בעיה שתתעורר- יש תסריט ויש כתובת.

בר מצוות החלומות
רשימת האטרקציות כל- כך ארוכה ויש בלי סוף: בר מצווה על יאכטה, בלונה פארק, בסגנון היפ- הופ או דרקונים ומבוכים, כוכב נולד (ויש רעיונות רבים המתאימים לכך) ועוד. הפקת אירוע בר מצווה תשתדל למלא אחר מאוויי הילד ובמסגרת התקציב של ההורים, תדאג כי הילד יחוש את האירוע ויהיה לו את התיעוד, הצילום המעניין ביותר ואף המתנות האהובות עליו. חוויית הסוכריות שנזרקות על הילד תוחלף בחוויה מתוקה לפי בקשתו, כזו שלא ישכח לאורך שנים ובכלל.
מפת אתר | צור קשר
X