צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כשאתם עושים הפקת ארועים מכל סוג: חתונה, יום הולדת, בר או בת מצווה לילדים, בריתה, או אף כנס מקצועי לעובדים, אתם מעוניינים בעצם לא רק לחגוג את האירוע- אלא לגבש ולתת להם חוויה משותפת, כזו שתיזכר ואולי אף תבנה קשרים לעתיד.

אטרקציות ארועים לקטנים כגדולים
כיום ניתן לערוך בהזמנה מראש אטרקציות ארועים לאנשים בכל גיל. במבוגרים- לא מדובר רק על "להוציא את הילד הקטן שבך" למשימות משחקים, אלא גם פעילויות מגבשות שיועילו לקשרים החברתיים, כמו גם חוויה בלתי נשכחת מאותו אירוע שחשוב לחברה או לאותו אדם שיזם את האירוע. כילדים, אין אירוע ללא אטרקציה. ואלו יכולים להיות אמן מיוחד- כמו זמר או זמרת, פעלולנים וקוסמים, אנשי הפעלות עם חיות, ואלו יכולים להיות אפקטים כמו זיקוקים, שירים שהילד חיבר ומשמיע לכולם, הופעה של הילד עם הזמר האהוב עליו, או הזמנה של כוכב נערץ- לדוגמה מתחום הריאליטי, ותעסוקה למשך היום. אלו יכולים להיות גם משחקים כמו Wii  או מזרונים מתנפחים לקיץ.

אטרקציות ארועים הן מרכז הארוע
במקום שאתם תטרחו לפקד על סוללת האמנים ועל כל ההכנות הנדרשות לפני, תוך כדי ובסיום האירוע, חברת הפקות תוכל לתאם את האטרקציות עם האמצעים הניתנים לשימוש במקום הארוע (בית פרטי או אולם ועוד), כמו גם את סדר עלייתם ואספקה של כל החומרים הדרושים ובזמן. אטרקציות הן אמנם מרכז האירוע, אולם הן אמצעי להשגת המטרה החשובה בארוע- והיא החוויה המשותפת.
מפת אתר | צור קשר
X