צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חברות שרוצות להיעזר בחברת הפקות להפיק אירוע, מרוויחות פעמיים, ומדוע? העובדים שלהן יוצאים עם חוויה מיוחדת מאותו האירוע, ולאחר פרסום החוויה (או לפני), אנשים חיצוניים לחברה מתרשמים לטובה מהיוזמה שלקחה על עצמה החברה, במיוחד בכדי לשמר ולהעניק ערך מוסף לעובדיה.

לזרוע ברינה, לקטוף בשמחה
הפקה לאירוע חברה מראה על נכונות להיענות לצרכי העובד ועל חוכמת החיים אשר משתלמת למעסיק- גיבוש עוזר להעלות את רמת התפוקה בעבודה. מחקרים רבים אשר ניסו להוכיח כי לאדם צורך בסיסי של עבודת צוות, של מגע, של תמורה ופידבק, היו ניסויים ידועים במפעלים שהוכיחו כי ניסיון לשיפור תנאים (אפילו אם הניסיון אינו אמיתי), זה יעלה את הרצון להצליח, והסימביוטיקה תתן את פרייה. אלו הסיבות שמראות כמה חשוב למעסיק לדאוג ככל שניתן לעובדיו. הדרך הטובה ביותר להעניק זאת לעובדיו היא דרך הפקת אירועים.

כיצד מתנהלת הפקה לאירוע חברה?
ישנו מפרט מלא של התנהלות האירוע, כולל כל החומרים והאנשים הדרושים להצלחתו. בכל פעם חברת ההפקות יוצרת קשר לשיתוף פעולה עם גורמים רלונטיים אחרים- פארקים, גני אירועים, צימרים, דיסקוטקים, חוף הים ועוד הם דוגמאות מעטות מאוד למקומות בהם ניתן לקיים כנסים והפקה לאירוע חברה. העבודה נעשית מול מנהל עבודה יחיד אשר מנצח על כולם ולא מול כל איש מקצוע בנפרד, וכך גם מארגני האירוע יוכלו ליהנות בראש שקט.

 

מפת אתר | צור קשר
X