צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אנחנו חיים בעולם חומרני ולכל דבר יש מחיר, כך מתנהל העולם במאה ה-21. עם זאת, תמיד ניתן למצוא דרכים יצירתיות בשביל להתמודד עם עלויות גבוהות מאוד. כך גם בעולם הפקת האירועים. ידוע כי הפקה של אירוע היא סיפור לא פשוט, דיי מורכב, שדורש מעורבות של אנשי מקצוע ומומחים רבים כגון אנשי הפקות, מוזיקאים, שפים, טבחים, מלצרים, חברות קייטרינג, חברות השכרת אולמות, גני אירועים לעיתים גם פרסומאים להפקות נרחבות וגדולות. כלומר, מדובר בעלות לא זולה. איך נקבעים המחירים? איך נמצא את המחיר המשתלם ביותר לאירוע שלנו? כמה תשובות במאמר הבא.

הערכה תקציבית של הפקת אירוע
כאשר חושבים על הפקת אירוע ורוצים לתמחר אותו בכדי לראות אם הוא עומד בעלויות הקיימות ובתקציב של אדם פרטי שרוצה לארגן מסיבת הפתעה לחברה שלו, של זוג שרוצה לעשות חתונה מפוארת או חברה שרוצה להשיק מוצר חדש – יש לשבת ולחשב את כל הקריטריונים של האירוע. יש לחשוב איזה אירוע רוצים לקיים, מ יהיה מס´ המשתתפים בו, האם הנסיעה תהיה כרוכה בתשלום נרחב, האם ברצונכם לעשות אירוע מצומצם או אירוע גדול ונרחב? האם האירוע צריך לתת רושם יוקרתי מאוד או יותר רושם משפחתי צנוע וחם? כל אירוע הוא בעל צורכי הפקה שונים והם מהווים קריטריונים בסיסיים בתמחור האירוע.

כיצד קובע מפיק האירועים את מחיר האירוע?
המחיר נקבע פעמים רבות על פי המוניטין של חברת ההפקות שדורשות יותר בעקבות המיתוג הנרחב שעשו לחברתן והתוצאות המובטחות. מחיר אירוע מצומצם יכול להיות זול יותר במידה והוא מתוכנן בצורה נכונה , כמו כן מבצעים לחגים ודילים מיוחדים של חברות הפקה חדשות יכולות להוזיל. אין לזלזל בויטמין P בתחום ההפקות – הפרוטקציה. אנשים עם קשרים יכולים להוזיל באופן משמעותי את עלויות האירוע שלכם, על כן רצוי לקחת את שירותיה של חברה מקצועית עם ניסיון וקשרים.

 

מפת אתר | צור קשר
X