צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יש מי שמחכה שנה שלמה כדי שהאירוע הזה יקרה: התחרות השנתית בין הצוותים, יום כיף שמגבש את כולם או עוד הזדמנות להכיר את הפנים שמדברות אלינו יום- יום בעבודה בעילום פנים. חברה שאכפת לה מהעובדים שלה תהיה אחראית לארגן אחת לתקופה ימי כיף לחברות דרך חברות הפקה, כאשר בסופו של יום החוויות הנאגרות בין אחד לשני מתועדות ונזכרות לעוד שנים רבות, נרקמות חברויות חדשות והעבודה הופכת להיות זורמת ויעילה יותר. אז מה הפלא שהעובדים רוצים לעבוד?

איך לבחור את הפעילות שמתאימה לעובדים היקרים שלי?
עובדים יקרים? על זה אתם תחליטו. מבחינת התקציב, רצוי קודם- כל לחשוב עליו ולאחר מכן לקבוע את הפעילויות ואת כיוון ההפקה אליה נושבת הרוח. זה יכול להיות יום כיף לעובדים עם הילדים באחד מאתרי הנופש, זה יכול להיות פתיחת מתחם באזור העבודה לבילויים, זו יכולה להיות הפקה בהפתעה עם משחקי חברה אתגריים ומיוחדים בתוך המשרד, זה יכול להיות יום כיף בספא או למשל...טיול. ככל שזה קשור בבחירת סדנא לעובדים, רצוי להעניק את הזכות לבחור בכך למישהו שמתמצא בהעדפות של העובדים.  הרעיון הוא שלא יהיה עובד אחד שישב לבד, ובטח שלא ישתעמם – כל אחד יסחף לתוך יום הכיף הזה ויצא מתוגמל, אפילו במתנות. הוצאה חד – פעמית עבורכם אמנם, אולם השקעה שיכולה להשתלם למשך כל השנה.

איך לבחור לוקיישן מתאים?
תוכלו לשבת על כך ולהחליט ביחד עם חברת ההפקות. כמובן שאירוע בים או שכירת אולם לא ישתווה לאירוע במתחם העבודה של החברה, ויש לתאם מראש תאריך מתאים כדי לשריין את המקום אותו בחרתם ולהכין את כולם ל"מצבה מלאה" באותו היום ולהיענות שופעת. ניתן לשלב זאת עם אירוח בבית פרטי של אחד העובדים למשל על מנת להדגיש את אווירת השייכות ואולי לחסוך במעט כסף
מפת אתר | צור קשר
X