צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירועים לילדים צריכים להיות ברוח עכשיוית ועדכנית, משום שכל ילד רוצה את האירוע המדובר של השנה. רוב הילדים מבקשים מהוריהם מדי שנה יום הולדת מיוחד, כזה שישאיר טעם של עוד אצל כל הילדים וישאיר את הילדים במרכז העניינים ושיחת היום. השוק מוצף ברעיונות וכן בחברות להפקות אירועים בסגנונות מקוריים וחדשניים. ככל שהאטרקציות מרובות יותר, כך הילדים רוצים לטבוע בתשומת הלב הרבה שמושקעת סביבם. לדוגמה – אם תציעו לילדים שאוהבים שוקולד אירוע עם בריכת שוקולד, מפלי שוקולד בדוכני האוכל ועוגה עשירה וגדולה כמו בסרטים, כשמסביב מסתובבות דמויות מתוך סרטים שאוהבים, למה שלא יסכים? ככל שיהיה זה אירוע מגוון ומושקע, יאהב את הרעיון יותר.

אירוע לילדים מצריך כישרון מיוחד ונשמה
חברת הפקות שעובדת עם ילדים נשארת מעודכנת לאורך כל הדרך כדי להשלים את החלום שלו מצפה הילד. בדרך כלל הילד יודע מיד מה הוא היה רוצה שייכלל באירוע, וכל עוד האירוע מוגבל בתקציב של ההורים, חברת ההפקות תוכל להפיק אירוע שעונה לתנאים ובתקציב הנתון. ומה קורה כאשר האירוע המדובר אמור להיות אירוע כללי לכלל הילדים? מארגני האירוע ישמחו לקבל רעיונות וכאן נכנס הותק והניסיון של חברת ההפקות לפעולה. אין כמו ניסיון בשטח כדי להכיר ולדעת מה מעורר התלהבות ומה גבול היכולת של החברה להפיק ושהכול יתנהל כשורה ובזמן.

הפתעות ומתנות
ילדים אוהבים הפתעות ו"טוויסטים" בעלילה שמכניסים אותם למין הרפתקה. הם בודאי אוהבים אטרקציות מיוחדות לאירועים כמו למשל חידות וחידונים נושאי פרסים, סיפורי אבירים ונסיכות או מבוכים ודרקונים, דמויות אהובות שמסתובבות בקהל, לראות את עצמם כוכבים ליום אחד בערב שכולו לכבודם – חברת ההפקות דואגת לתפאורה, להפעלות, לקייטרינג, לתקליטן, למקום האירוע ולכל מה שצריך כדי שיתגשם החלום.
מפת אתר | צור קשר
X