צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת אירועים היא מקצוע בפני עצמו, אולם כדי להצליח בהפקת אירוע, נדרש כשרון לא מועט. יצירתיות היא הרבה פעמים שם- המשחק, עוד לפני הניסיון הנרכש אשר עוזר בד בבד להקמת אירועים מיוחדים. תחומי עיצוב אירועים חובקים הכרה של גורמים ושל מוסדות, סביבות חברתיות ועסקיות, זיהוי צרכי הלקוח ובניית מערך ספקים מקצועי לאירוע, בניית אסטרטגיה שיווקית לאירוע, הפעלות לאירועים, מגמות עכשוויות בתחום האירועים בעולם, חוקים ותקנות הנדרשים לאירוע ועוד. הידע המקיף שנבנה חייב להיות מוכח על ידי כל אירוע שמופק, שכן זהו כרטיס הביקור של חברת ההפקה ללקוחותיהם המוזמנים פעם בפעם לבדוק את איכות העבודה.

כיצד להפיק אירוע במרכז בתקציב שפוי
אירועים במרכז כידוע הם בעלי קונספט יוקרתי. איזור המרכז חובק את מיטב גני האירועים הנחשבים ובעלי המקצוע המנוסים ובעלי מוניטין מפותח; תקליטנים, חברות קייטרינג, מגבירים ותאורנים, מנחי סדנאות ועוד. כל אחד מאלו נותן הצעות מחיר מעט יקרות יותר וכך לא רק הרמה עולה, אלא גם המחיר. כדי לעשות הפקת אירוע בתקציב שפוי, חשוב לעשות סקר שוק עוד לפני תכנון האירוע, ולקבוע פגישה. ניתן להתמקח עם מפיקי אירועים משום שתפקידם הוא להתאים את ההפקה לתקציב הנתון. חברת ההפקות אשר מעניקה את השירות הטוב ביותר לתקציב שלכם, היא כנראה המתאימה לכם ביותר.

הרעיונות הכי מיוחדים
חברות לאירועים במרכז "משופשפות" מספיק כדי לדעת מה אתה רוצה ומה ביכולתן להעניק לכם: אטרקציות מיוחדות לאירועים, שירותים ויחס. בנוסף, יש גם "תוכנית ב´ " תמיד, השומרת על הרמה המקצועית של ההפקה. אם אומן או גורם מסוים מבטל בדקה התשעים את עבודתו באירוע, חברת ההפקות היא זו שמתמודדת עם זה ומוצאת פיתרון לעניין (ניתן לקבוע זאת בחוזה).
מפת אתר | צור קשר
X