צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

עבור חברות ההפקה ומפיקי האירועים הפרטיים הפקת אירועים עסקיים לחברות הן עניין שבשגרה. נוכל להשתמש בשירותיהם המקצועיים של מפיקים אלה בכדי ליזום אירוע עסקי ולהפקיד את כל מלאכת התכנון והעבודה על ארגון הפרטים השונים בידיהם. לאחר שנתווה את הדרך וניתן את הפרטים בדבר כמות המוזמנים, אופי האירוע והקונספט וכן התוצאה הסופית שאליה נרצה להגיע. כל השאר ישאר בידי חברת ההפקות ומפיקי השטח שלה כבר יתחילו לעמול על הצלחת האירוע. הפקת אירועים עסקיים ואירועי חברה אינה כוללת רק מסיבות, מוסיקה ואלכוהול. הרצונות בריגוש חדש ובשבירת שגרה עבור העובדים מצד מנהלי החברות מובילות למגוון אפשרויות בילוי ועל חברות ההפקה לתת מענה לנושאים כמו ימי גיבוש, סדנאות העשרה וחוויה, ימי עיון וכנסים, השקות מוצר וחיבור למפיקי סרטוני תדמית בהתאם, ירידים והפנינג, קייטנות, מופעים, השכרת ציוד, קייטרינג ועוד.

משקיעים בעובדים
כיום ברור לכל כי המשאב החשוב והיקר ביותר של החברה הוא העובד. עובד מרוצה ומאושר במקום העבודה יתן תוצרת ותפוקה טובים יותר ואם לא יושקעו בו משאבים ותשומת לב עלול להוביל הדבר למרמור, שחיקה, ירידה בתפוקה בטווח הארוך ואפילו חוסר לויאליות לארגון שתביא לעזיבתו. לשם כך מופקדת מחלקת משאבי אנוש בכל ארגון על דאגה לרווחתם ותנאיהם של העובדים, דאגה למתנות וצ´ופרים בחגים וגם לימי גיבוש, טיולים ואירועי חברה שיספקו זמן איכות עם החברים מהעבודה. ארגונים מכובדים יפנו ברך כלל לחברת הפקות רצינית שתתכנן ותפיק עבורם את האירוע הרצוי בצורה המקצועית ביותר לרווחת העובדים.

מוצאים מפיק
חיפוש קצר ברשת האינטרנט של חברת הפקה מקצועית לאירועים תוביל לעשרות שמות רלוונטיים לתוצאות החיפוש. מתוכם יש לבחור את החברה שתתאים עבורכם הן מבחינה תקציבית והן מבחינה רעיונית. בכדי לא ליפול בבחירה יש לעשות סקר שוק רציני, לבדוק המלצות ובביקורות על חברות ומפיקים ולשאול מכרים וחברים לגבי התנסות טובה וזיכרון מאירוע חברה מרשים בו נכחו. כך ניתן יהיה לצמצם את המועמדים להפקה ולהחליט בצורה טובה יותר.
מפת אתר | צור קשר
X