צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הגיע הזמן לאירוע שבו באמת אפשר "להתפרק" וליהנות, אירוע שמתחיל להיראות יותר ויותר ריאלי מרגע לרגע: בת מצווה. חיכיתם לרגע הזה שנים רבות, למרות שטכנית לא אמור להיות שינוי בין הלפני והאחרי של האירוע. אירוע מהסוג הזה חייב להיות בומבסטי, אחרת הילדים ישתעממו. ומה אפשר כבר לצפות בעולם כזה שמכתיב קצב וכמות גירויים מוגברים? כיום זו לא בעיה למצוא אטרקציות לבר/בת מצווה במחירי תחרות, משום שעושים זאת באמצעות חברת הפקות שבונה את האירוע ממילא על פי תקציב נתון מראש.

מה צריך שיהיה בבת המצווה?
בפעם הראשונה, כל בת מצווה חייבת להרגיש איך זה להיות נסיכה אמיתית. ממש כאילו זו הכנה ליום חתונתה, היא לובשת שמלה מפוארת, מתאפרת (אצל מאפרת, אלא מה?) זוכה לביקור בסלון שיער, מצלמת בוק ביחד עם צלם מקצועי ועוד פרטים שגורמים לה להרגיש במרכז העניינים ולא בכדי. אחרי הכול, מדובר באירוע של פעם בחיים, ולא משנה מה. האירוע מגוון ומושקע, וכך גם היא צריכה להיות. נסיכה. השקעה בסדר גודל כזה דורשת כמובן תכנון מוקדם, במיוחד כשמעוניינים לעשות הפקת אירוע במחיר שפוי. התקציב נתון מראש – אך היד נטויה והמפגש עם חוגגת בת המצווה עשויה להוליד רעיונות מעניינים ומקוריים לחגיגה שלא תישכח.

איך לעשות את זה נכון?
כדי לחסוך לכם חיפוש, השוואת מחירים, טלפונים וזמן רב, תכנון מדויק של כל הפרטים הקטנים שמגולגלים לכדי תוכנית רציפה וניהול בפועל של העניין, חברת הפקות מאפשרת למזמיני האירוע ליהנות ממנו באופן פרטני ולא להיות חלק מהלחץ שעלול לאפיין את ההכנות לאירוע ותפעולו בפועל. כאן, יש לכם עזרה מאנשי מקצוע הבקיאים בתחום, שיהפכו את האירוע לשווה את ההשקעה בו ולאירוע שכולם יהנו ממנו.
מפת אתר | צור קשר
X