צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חגיגת בר/בת מצווה היא אמנם חגיגה לכל המשפחה, כל הקרובים הרחוקים באים וכולם רוצים לראות את הילד מדליק נרות ולשמוע האם יזמינו גם אותם להדליק נר. למרות כל זאת יש לזכור כי החוגג האמיתי הוא ילד ובעיניו מה שחשוב זה האם חבריו ייהנו והאם המסיבה שלו או שלה יהיו יותר טובות מאשר שאר חבריהם לכיתה. בתכנון הפקת החגיגה יש לחשוב על המוזמנים הצעירים ולדאוג לאטרקציות שיביאו את האירוע צעד קדימה. להלן כמה רעיונות לאטרקציות:

הפעלה אקטיבית- במסיבת בר מצווה או בת מצווה יש צורך להתחשב בשני סוגי קהלים האחד הוא הקהל המבוגר שבא בכדי לדבר, לפגוש משפחה וכמובן לאכול והשני הוא הקהל הצעיר, זה שמשתעמם בקלות ומצפה למשהו שיוכל ליהנות ממנו כמה שעות. הדרך הטובה ביותר היא להקים מתחם של פעילות אתגרית במרחק כמה מטרים משולחנות האוכל, פעילות אקטיבית יכולה להיות ירי ברובי פיינטבול או לייזר בהם יכולים כל הילדים לשחק בבת אחת או הקמה של מתחם בו יהיו שולחנות משחק בהם ישחקו כמה ילדים על כל שולחן. בבחירת הפעלה אקטיבית יש להתחשב במקום בו חוגגים, בכמות האורחים שירצו להשתתף וכמובן ברצונו של הילד. חברת ההפקות תוכל להקים כל דבר בו ילד או ילדת המצוות מתעניינים ותצא דרך להגשים כל חלום.

הפעלה אומנותית- סוג הפעלה זה הוא רגוע יותר אך היתרון בו שניתן לקיים הפעלות אומנותיות בכל מקום בו תחגגו בין אם זה אולם או מסעדה. ההפעלה האומנותית היא למעשה סדנא בה יוכלו הילדים ליצור הכול החל מפסלים ועד לתכשיטים או כלי חמר ובסוף האירוע לקחת את מה שיצרו הביתה.  

הפעלה מיסטית- דרך אחרת להכניס ייחוד לאירוע היא להתחבר לחלק הרוחני של המסיבה. ניתן להביא למקום קוראים בקלפים, להטוטנים ואף קוסמים. קצת קסם יוכל להכניס צחוק לאירוע ולבדר את כל הגילאים.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X