צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקה לאירועים הפכה לתעשייה שלמה- ויש בה אנשים מוכשרים להפקה של אירועים מכל הסוגים. הרעיון שעומד מאחורי הפקת אירועים הוא הניהול החסכוני והיעיל של משרדי ההפקה בכל אירוע. מפיק אירועים יודע בדיוק כיצד אפשר להרוות את הצרכים של הקהל שעומד מולו. כבר בפגישה הראשונה מוצעות שלל הצעות לארוע על ידי מי שכבר עשו זאת פעמים רבות בעבר, בעל האירוע בוחר את ההפעלות לאירועים או את האטרקציות שתקשטנה את האירוע, והמחיר נקבע על פי התקציב שהלקוח הציב.

חיפוש מפיק אירועים בחינם
בפני מי שמעוניין לחפש את המפיק האולטימטיבי לאירוע, עומדות מספר אפשרויות. נהוג לבדוק לפחות שתי הצעות מחברות הפקה, על מנת לבחון את האחת כנגד השניה. על מנת למצוא את החברות הללו מתוך שלל המשרדים להפקות אירועים, רצוי לכוון לכך באמצעות המלצות או פרסומות לחברות שעורכות הפקות בהיקף הרצוי. יכול להיות שחברת ההפקות תעסוק באטרקציות מוגדרות כמו לדוגמה ספורט אתגרי, מה שמצמצם בפניכם עוד אפשרות לכאן או לכאן.

מפיק אירועים – אז איך בכלל בוחרים אותו?
מפיק אירועים צריך להיות מישהו שתסמכו עליו, גם בפגישה השניה יעשה עליכם את אותו הרושם – לכן עדיף לנהל שיחת חולין בשיחת הטלפון הראשונה, להרגיש אם ישנה כימיה, ומשם להמשיך לפגישה. הוא יתכנן את התקציב לאירוע ויפגע במטרה שבה רציתם בתוך אילוצי התקציב שלכם. בקשו לוודא שהוא יהיה זה שיפיק בפועל את האירוע, כך שאם תתעורר בעיה מסוימת, הוא יהיה הכתובת המרכזית שאליה מתנקזות הבקשות והתקשורת תהיה מולו בלבד.

מפיק ותיק- בעל עניין וניסיון
ככל שתיעזרו במפיק מוניטין טוב- סביר להניח שהמחיר יעלה, אולם השירות שתקבלו יהיה ברמה אחת למעלה: מפיקים הינם בעלי קשרים בעולם הבידור ויוכלו אם תרצו לייבא את האמן האהוב עליכם, או להציע אטרקציה מפתיעה כמו שתמיד חלמתם עליה.

מפת אתר | צור קשר
X