צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אפשר לשאת את העיניים ולראות סביב, כי כל פרויקט שעושים אותו כיום, אפשר לעשות אותו באופן מקצועי שאינו מחסיר מאיכותו ואפילו באופן שמפעים את הלב ומרגש. בין אם מדובר על פרויקטים לשירות לקוחות שנועדו ליצור אווירת WOW, תקנונים של מדיניות החזרת מוצרים והאפשרות להכיר את המוצר לפני שמחזירים אותו באריזה פתוחה, להפיק אירוע באופן שעוד לא נראה כמותו ועל פי רצון המזמין. כדי לענות על הסטנדרטים הגבוהים שהציבו האחרים, זו כבר לא אופציה לבחירה בחברת הפקות, זו פשוט הדרישה הבסיסית כיום.  

אירוע קטן? הפקה בקנה מידה קטן
הכול הוא הפקה, אפילו אם מדובר על סדרי גודל קטנים. יש צורך באותם רעיונות יצירתיים שיענו על הדרישות ועדיין ישמרו על התקציב המתוכנן. אנשים פרטיים שניסו להפיק בעבר אירועים פרטיים משלהם, נתקלו בבעיות עוד בשלב חבלי הלידה של הפרויקט, או שהגיעו לרגע האחרון, שבו אנשי המקצוע אמורים לשתף פעולה אחד עם השני, אולם בעל מקצוע אחד נושר. במקרה זה, תמיד צריכה להיות תוכנית ב´ לפעולה.

איך להגיש את האירוע, או איך להרגיש אותו?
אירועים מסוגים שונים כמו הפקת כנסים, אירועים משפחתיים, מסיבות רווקים ועוד – כל אלו זוכים לטביעת אצבע מיוחדת משלהם. בכל אחד ישנה הגשה אחרת לאירוע, דרישות שונות (מיקום משתנה – בבית, במשרד או באולם אירועים?) ידע מוקדם של כמות האורחים, מה הטעם המוסיקלי שלהם, מה הטעם הקולינרי שלהם ועוד – זה מה שיכול לבנות אירוע טוב, כשהכנה מוקדמת או ידע מקצועי תעזור להעמיד אירוע בזמן ובתקציב.

איך לא ליפול למלכודת הבנאליות?
ישנם לקוחות שאוהבים להטמיע רקדנים עליזים בקהל שמחדירים את רוח הריקוד האנרגטית, ישנו מי שאוהב להזמין אורח הפקה כמו למשל זמר מוצלח או להקת כינורות דרמטית, יש מי שאוהב להזמין תזמורת ג´אז חיננית שמנגנת משך זמן האוכל. כך או כך – כל דרישה ורצון טוב יילקח בחשבון, ותתוכנן התוכנית המתאימה התפורה עבור כל לקוח.

מפת אתר | צור קשר
X