צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מתי עורכים אירוע חברה ? לרוב, חברות בוחרות לפנק את עובדיהם באירוע גדול בתחילת שנה או בסיכומי שנה שונים. לעיתים החברה גם תבחר לערוך אירוע חברה גדול עבור הצלחות או הסכמים מהותיים וחשובים שנערכו והובילו את החברה להישגים. באירועים אלו משקיעה החברה סכום כסף רב על מנת לסכם שנה או אירוע, לעודד את העובדים להמשך עבודה יעילה וטובה, הצבת מטרות לעתיד ולגבש את הצוות ואת עובדי החברה.

מה כוללים אירועי חברה ?
אירועי חברה יכולים להיות שונים ומגוונים ביותר. ישנן חברות שיחליטו לפנק את כל עובדיהם ביום גיבוש בצפון. יום זה יכול לכלול משימות שונות, גיבוש, ארוחה בטבע וכדומה. ישנן חברות שיחליטו לערוך לעובדיהם מסיבה גדולה ומושקעת בליווי להקות ידועות או תקליטנים בעלי שם. חברות אחרות יחליטו לערוך אירוע סולידי יותר במסעדה שיכלול אוכל איכותי ודברי תודה ויש כאלו שיחליטו לעשות סדנאות בטבע,. ישנן חברות וארגונים קטנים שיסתפקו בברביקיו בפארק וכו´. מגוון האפשרויות הוא בלתי נדלה.

כיצד בוחרים לוקיישן ?
בחירת הלוקיישן תלויה במספר גורמים. גודל החברה משפיעה על הלוקיישן, עבור חברה שכוללת אלפי עובדים כמו חברות הסלולר, מסעדה קטנה לא תתאים ויצטרכו לערוך את האירוע בגן ארועים גדול המסוגל להכיל אלפי אנשים. עבור חברת אינטרנט קטנה המונה כ20 איש, אירוע פרטי בלוקיישן שמתאים למעט אנשים יתאים יותר. כמו כן יש להתאים את האירוע לאופי החברה. עבור חברה שמורכבת מאנשים מבוגרים, מסיבה בדיסקוטק לא תהייה הבחירה הטובה ביותר. הגורם האחרון ולעיתים החשוב ביותר הוא גובה התקציב.

מהיכן התקציב לארועי החברה ?
לכל חברה לרוב יש מחלקה שאחראית על רווחה וכוח אדם. לרוב היא זו שמקצה את התקציב ומאשרת אותו עם המנכ"ל. כמעט כל חברה שומרת לעצמה כסף ותקציב על מנת לדאוג לעובדיה ליום כיף, לרוב אירוע חברה מוכר כהוצאה מוכרת.. התקציב משתנה בהתאם לגודל החברה, תחום עיסוקה ומספר האנשים שהיא כוללת.

 

 

מפת אתר | צור קשר
X