צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

באירועים שונים אנו דואגים להגיע לבושים יפה – רוכשים בגד מיוחד, מעלים איפור על הפנים, סידור תסרוקת, מתבשמים ומשקיעים גם במתנה. יגיע הרגע שבו הארוע שלכם גם הוא יגיע, ואז הכול נמצא תחת תכנון ידכם. המשפחה התרחבה, אירוע חברה, מסיבת רווקים, ימי הולדת ועוד – אלו הפקות אירועים שצריך לדאוג למרכיבים שונים בהן – בעיקר למה שיבנה אוירה מיוחדת בטוב טעם כמו שאתם הייתם רוצים בעצמכם לחגוג. המקום, המוסיקה, התאורה, האוכל והשתייה – הכול אמור להכניס אתכם לאווירה הרצויה שתצדיק את כל ההתלהבות של האורחים להגיע לאירוע שהוא שלכם.

מאיפה להתחיל להפיק אירוע?
הפקה של אירועים מתחילה בדרך כלל משריון אולם אירועים, גן אירועים או כל הפקת אירועים במקום לא שגרתי. מתחילת התכנון רצוי להקפיד על התכנון, ולהתקשר במקביל גם עם אנשי המקצוע. יכול להיות שישנן הגבלות מצד אנשי המקצוע (לדוגמה אמנים שזקוקים לתנאים מסוימים במקום על מנת להופיע), או בעיית נגישות.

חברת הפקות שנרתמת למשימה
זה נשמע אולי כמו הוצאה לאור של פרויקט יקר למדי, אולם בכל תקציב שיבחר, חברת הפקות מקצועית יודעת להתאים את קנה המידה לתקציב, באמצעות רעיונות, קשרים וניסיונות העבר. המשימה רק מתחילה בתכנון, אולם יש לה תפקיד גדול גם בהפקה בפועל של הערב או האירוע עצמו. הזמן שמיוחס לכך חשוב ביותר – משום שלא בוחרים את חברת ההפקות הראשונה שרואים בהכרח.

איך אירוע צריך להיראות?
רגע לפני שמזמינים את חברת ההפקות שתטרח במקומכם, רצוי להגיע לערב הפקה דומה למה שאתם רוצים להרים. מדובר בפעם אחת (או שתיים למשל) שמוזמנים אל אירוע – שהוא למעשה היצירה המוגמרת כפי שאתם יכולים לקבל. מי שרוצה, יכול לדבר מעט עם בעלי האירוע ועם האורחים ולהתרשם ממידת הכיף של הערב.

מפת אתר | צור קשר
X