צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כנס מקצועי הוא אירוע שמטרתו להקנות ידע, להעביר הרצאות מקצועיות, להדריך את העובדים ולספק להם מידע מקצועי נוסף שיתרום לעבודתם. כנס מקצועי הוא אירוע פורמאלי המהווה חלק אינטגראלי מחיי החברה ומתקיים לעיתים תכופות יותר מיום כיף ולכן בעל החברה יעדיף לא להשקיע את זמנו ומרצו בארגון והפקה של הכנס.

 

איפה לקיים כנס?
חברות 
הפקת אירועים רבות בוחרות לקיים כנס מקצועי במקומות בהם יש תשתית מוכנה לקיום הרצאות וכן במקום אותו ניתן לחלק לאולמות וחדרים למקרה שיידרשו כמה אזורי הדרכה. יש לזכור שבכדי שכנס יהיה מוצלח יש לבחור מקום בו ניתן להקרין מצגות, לחבר מיקרופון למערכת ההגברה, לארגן ארוחה למאות אורחי הכנס וכל זאת תוך כדי שמירה על אילוצי זמן ולו"ז אירוע צפוף.

המקום הטוב ביותר לקיום כל תנאי וצרכי הכנס הוא בית מלון וזאת בשל יתרונותיו הרבים ונוחיותו באירוח כנסים גדולים. בתי מלון גדולים מקיימים כנס מסוג זה או אחר כמעט מדי יום וזאת מהסיבה שניתן להכיל בהם כמות גדולה של אורחים, ישנם כמה אולמות בהם ניתן לקיים הרצאות שונות, לבית המלון צוות עובדים שעומד לרשות הכנס וכן מטבח קייטרינג הרגיל להוציא כמויות מזון רבות.

 

על כנס מקצועי להיות מדויק בזמנים, מאורגן ומתכונן בקפידה ולכן יש לבחור בחברת הפקות שתדע לעבוד מול צוות המלון (שעבר לימודי מלונאות מקצועיים), להכין את האתר לקראת הכנס ולדאוג שכל באי הכנס ידעו לאיזו הרצאה הם מיועדים, לאיזה אולם עליהם לפנות ובאיזה שעה ייערך השלב הבא בכנס.

 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X