צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מחפשים הפעלות לאירועים שלכם? הגעתם למקום הנכון! צהלולים תספק לכם את כל ההפעלות, האטרקציות והפעילויות לאירוע. בטרם תחליטו על פרטי האירוע שלכם, כדאי שתבחנו את כל ההפעלות והאטרקציות אותם תוכלו לשלב באירוע. את ההפעלות יש כמובן להתאים בצורה הטובה ביותר אל אופי האירוע, קהל המוזמנים והאווירה המתוכננת. בחירה נכונה של הדברים ושילוב נכון עם ההפעלות ייצור עבורכם אירוע מצויין ומתוכנן כהלכה.

אז למה בעצם צריך הפעלות?
בין אם מדובר
אירוע עסקי ובין אם אתם מתכננים אירוע פרטי, כדאי שתחשבו על הפעלות לאורחים. הפעלות מאפשרות לבאי האירוע לייצר שיתוף פעולה כיפי ומגבש. באירוע לעובדי החברה למשל, ההפעלות מאפשרות לכם להטמיע אצל עובדי החברה את ערכי החברה ולייצר אצלם זיכרון מתוק לאירוע כולו. ההפעלות חייבות לאתגר ולעניין את האורחים, אך אסור שיעיקו עליהם או יגרמו להם לחוסר נעימות.

אילו הפעלות אפשר לשלב באירוע?
הפעלות רבות ומגוונות תוכלו לשלב באירוע שלכם. כל אירוע מאפשר לכם לשלב בו הפעלה מסוג כזה או אחר.
באירועים בטבע לעובדי החברה - תוכלו לשלב מאהל עם אוכל בדואי. או אם מדובר באירוע המתבצע במלון במהלך טיול ליום-יומיים ניתן לשלב לוח מחיק למשחקי ציורים ורמזים. באירועים בים, תוכלו להביא לאירוע מגוון של מתקני מים, סירות, אבובים ועוד שלל של אטרקציות ימיות. גם לאירוע חתונה אפשר להתאים אטרקציות חתונה מסוגים שונים. אפשר לתת מתנות מיוחדים ואישיות לאורחים, אפשר לארגן גם ריקוד מוכן מראש לחתן ולכלה ואפשר גם לארגן זיקוקים, רקדנים ומיצגים מכל מני סוגים

מפת אתר | צור קשר
X