צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בשנים האחרונות ארגון חתונה הפך להפקה גדולה ותחרותית, כל זוג מעוניין לערוך את ההפקה הגדולה ביותר שנראתה, לעצב בצורה היפה ביותר ולשים את המוסיקה המרקידה ביותר. אחד הדברים שהופכים חתונה ליותר מסתם חתונה רגילה היא האטרקציות שחברת ההפקה מספקת.

מה הן אטרקציות לחתונה?
האטרקציות ב
חתונה יכולים להיות הכול החל ממזכרות שנשארות אצל האורחים ועד למיצגים והופעות. בבחירת האטרקציות לחתונה יש לחשוב כמה תרצו להשקיע, להחליט כמה אטרקציות תביאו כך שהאירוע יהיה מיוחד אך לא מקושקש מדי וכמה מקום מהחתונה תרצו שהתוספות שהבאתם יתפסו.
אטרקציות קטנות כוללות גימיקים ומזכרות קטנות שנשארות אצל המוזמנים, בקטגוריה זו ניתן להכליל מתנות מיוחדות לאורחים כמו מגנטים עם תמונות מהאירוע, זרי ממתקים, בלונים עם הכיתוב תודה קשורים לידית הרכב שיפתיעו את האורחים כשיצאו וכל דבר אחר העולה על רוחכם. אטרקציות יותר בולטות הן המיצגים והמופעים, דבר שנכנס לאופנת החתונות בשנים האחרונות ותפס תאוצה במהירות. במסגרת זה ניתן להביא כנריות, פסנתרן או מתופף שילוו ויחזקו את הדי.ג´י, מעגל מתופפים או רקדנים סמויים שילהיטו את רחבת הריקודים ואף הופעות אורח של זמרים מוכרים.

למה להוסיף אטרקציה?
האטרקציות הן חלק בלתי נפרד מ
הפקת אירועים, הן מוסיפות פן משעשע ומרעננות את הנוסח הסטנדרטי של החתונה. מפיק אירועים ידע להתאים לכם את האטרקציות הטובות ביותר כך שיתאימו להלך הרוח באירוע ויגרמו לכך שכל אחד מהאורחים ידבר על האירוע ביום למחרת.

מחפשים שדרוג מוצלח לאירועים?
צוות צהלולים שמח להמליץ על חברת בלונים זה הכל בפתח תקווה.

בלונים זה הכל מומחים בעיצוב בלונים, ועורכים זרי בלונים מרהיבים כמשלוחים, סידורי בלונים לחדרים ואולמות אירועים, והפעלות עם אמן בלונים מקצועי.

טיסות זולות


אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 



מפת אתר | צור קשר
X