צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כאשר חברה רוצה להפיק אירוע תחילה יש להבין כי האירוע המופק משקף את החברה עצמה ולכן כאשר ניגשים למלכת ההפקה יש לוודא כי תהליך זה יבוצע על ידי איש מקצוע בין אם הוא שייך לחברת הפקות ובין אם הוא עצמאי. לכן חשוב לשכור מפיק בעל יכולות מוכחות והדרך הטובה ביותר לשם כך היא עיון בתיק עבודות המפיק.

שלב ראשון- פגישת עבודה
מכיוון שהפקת אירועים זה עסק מורכב בעל חשיבות מכרעת חשוב לדעת וליזכור כי פעמים רבות מה שזול עולה ביוקר ולכן יש כאמור לבדוק את מקצועותיו של המפיק. תחילה יש לשבת עם המפיק ולהסביר לו מה מטרת האירוע לאחר מכן מה האווירה שברצונכם ליצור וזאת בכדי שלא יהיו הפתעות כלומר ממש לבצע תיאום ציפיות עם המפיק.

מה עושה מפיק אירועים?
תפקיד המפיק במסגרת עבודתו היא מציאת הגורמים המתאימים לשם יצירת האירוע ולכן חשוב לשבת עימו ולעבור דבר דבר- האם במהלך האירוע יהיה אוכל או כיבוד קל ואם כן אז איזה סוג כמו כן האם ברצונכם שתושמע מוסיקה ברקע? כמובן שכול אלו ודברים נוספים תלויים בגודל התקציב העומד לרשות החברה וכמו כן סוג הקהל אשר יהיה נוכח באירוע.
כאמור חשוב לשבת עם המפיק ולעבור עימו שלב שלב על הצפוי להתרחש כלומר תזמון הדברים, מתי מתחיל האירוע, האם יש נאומים, מתי יוגש האוכל וכן הלאה.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X