צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אין כמו יום גיבוש, הוא ממש סיבה למסיבה, האנשים סביב רוחשים ומתכננים את מהלך היום. כולם רוצים לדעת מה בדיוק הולך להיות ביום הזה ואם ישנה הפתעה. פעמים רבות נדרשים להגיע בלבוש מסוים אשר יהלום את טיב הפעילות באירוע. חברות הפקה רבות פועלות מדי יום להפקתו של יום גיבוש כזה או אחר, תוך שימוש במתחם מסוים שיכול להיות שטח ציבורי – שמורה או ים למשל, השטח שבעבודה, מתחם הארחה כמו בתי מלון ואכסניות ומוסדות תרבות למיניהם. הרעיונות זורמים מכאן ועד להודעה חדשה, כך שאם מעוניינים להפיק יום כיף ולא בטוחים מה ימשוך את מצב הרוח הכללי ויסחף את כולם – אפשר להשאיר את העבודה לאלו שחזקים בתחום.

ימי גיבוש בארץ
יום גיבוש – משמעו התכנסות זמנית כדי לענות על איזה שהוא יעד לגיבוש בין חברה כלשהי. לא משנה מהי רמת הגילאים, העדפות הבילוי או בסיס ההיכרות בין כולם- לפעמים דרוש יום גיבוש בתחילת דרכם של קשרים ליצירת "קליקות" חברתיות, ולעתים יום גיבוש מגיע דווקא במהלך תקופה משותפת שעוד אין לה קץ, כדי להחיות קשרים ולטפח אותם מחדש באמצעות חוויות יזומות ויצירת תנאים מזמנים שמתאימים לאותם אנשים. בין אם זה יום גיבוש בצפון או בין קירות החברה – חברה להפקות אירועים היא הכתובת שממנה מתחילה ומסתיימת בכיף פעילות קבוצתית.

הפקות אירועים גדולים כקטנים
מדובר ביום גיבוש לחבר´ה מהלימודים? מהצופים? חברים ועמיתים לעבודה? פניה אל נציג חברת הפקות תוליד רעיונות מיוחדים אשר ניתן לרקום ביחד. בין אם זה כנס בבית מלון למדענים מתחילים או יום גיבוש לצוות קטן של מוקד שזכה במשימה – יום הכיף אינו רק מטרה, הוא גם הדרך החווייתית שממנה נהנים כל – כך.
מפת אתר | צור קשר
X